Saturday, February 19, 2011

I think I will actually start from the past..=)

SUKAD 2010

Kena gi KEJUT (jangan terkejut ye tuan-tuan n puan-puan, bukan terkejut! Tetapi USM KEJURUTERAAN seberang perai)...=), hari ni Bakti (desa I yang gemilang n terbilang) hantar students untuk lawan Senamrobik dan Ping-pong. Namun kejayaan itu bukanlah hak milik ciplak kitaorang. Ping-pong hanya sekadar dapat tonjolkan bakat yang light-light (gitus kan?!)
Pemain kitaorang yang boleh main tibai-tibai jew...

Senamrobik pulak vogue dan bergaya habis-habisan, namun pihak Bakti (saya sebagai penyorak Bakti dan juga rakan-rakan saya yang lain seperti Fa dan Bella) agak kecewa apabila melihat ada satu Desa meniru gaya routine senamrobik kami yang tahun lepas dan BERJAYA meraih johan dengan routine tersebut. So we olz rasa cam nak pancung je Desa-yang-namanya-dirahsiakan-bagi-menutup-kemaluan (budus giler ayat-ayat aku), tetapi apa kan daya... Nasib baik tahun ni kitaorang tak hantar wakil girls. Kalau hantar tak ke malus diorang apabila membuat routine kepunyaan kitaorang!
Nah amek ko! nak style apa? style terkangkang, banana split?! semuanya ada dalam routine kitaorang. Mana nak dapat stylo dan anggun macam kitaorang ni hah! XD
p.s. we olz memang selalu menang gaya!

Oleh itu dengan ini saya ,mengistiharkan (betul ke ejaan aku ni?) bahawa pasukan Bakti Senamrobik lelaki telah berjaya merangkul gelaran NAIB JUARA!!! Bangga giler masa tu, semuanya menjerit serupe ponde! (ala-ala filem 'Kongsi')

Baiklah, semasa menunggu senamrobik, takkan takde photoshoot kan? Tipu sangat kalau camwhores cam kitaorang balik dengan tangan kosong. So...enjoy sajian gambar-gambar kitaorang yang pergi menyelewang (bukan pergi kosong, pergi ada makna...)
BFF yang sentiasa bersama


Keluarga 69 yang bahagia (bahagia kew?)

muka sucis...oh gitus! Tolong la jangan tiru macam saya, saya juga tidak bangga menjadi saya...kuang-kuang-kuang XD

napi, a.k.a hana - yang dengki

 berfikir sejenak....;P


Mak dah pesan...duduk diam-diam...yesh bush!
Bersama Juara Bakti yang berada di bawah bimbingan mak! (oh! aku ke yang bimbing? Takdelah...mengarutes je aku nie)
p.s. untuk pengetahuan tuan-tuan dan puan-puan, disebabkan saya baru balik dari Mexico, budak-budak ni suka tambah perkataan -es di setiap penghujung perkataan, so 'mencarut' jadi 'mencarutes', mengarut jadilah mengarutes'....sekian

 Sebelum balik kena la posing dulu kan? kan? cepat cakap! kan?!


 merenung masa depan....ape la yang menanti aku....

 venue senamrobik
 Boleh tk lawan poster 'Kami'?
 Baju Bakti Permai Territory sangat menyerlah pada hari itu! Chayok-chayok!

Buhbye! 
xoxo
Hami



No comments:

Post a Comment